Puslapio meniu

Išvyka į Palangą - - Administracija 2015.10.05 : 15:56

IMG_1020.jpg    IMG_1134.jpg    IMG_1141.jpg    IMG_1156.jpg

Išvyka į Palangą

Rugpjūčio 18 dienos ankstų rytą šeši vaikų namų globotiniai su dviem socialinėmis pedagogėmis išvyko  dviejų dienų išvykai į Palangą. Nuvykus į vietą, mus pasitiko kaitri saulė, gaivus Baltijos jūros vanduo. Vaikams didelį įspūdį paliko karštas smėlis ir kontrastingai šaltas jūros vanduo. Po maudynių vykome į Kretingos rajone esantį Vinetų kaimą. Ten mus pasitiko pats kaimo šeimininkas. Visi gavome naujus indėniškus vardus, buvome atitinkamai papuošti. Vėliau turėjome atlikti įvairias užduotis: kliūčių ruožo praėjimas, vandens telkinio perėjimas kartimi, labirinto įveikimas. Po visų užduočių buvome pakviesti į jų šventyklą, kurioje mus supažindino su indėnų gyvenimu, jų papročiais. Ekskursijai artėjant į pabaigą, visi turėjome išbandyti šaudyti iš lanko. Atsisveikinant visiems buvo padovanota po amuletą. Pirmosios dienos vakare aplankėme vakarinę Palangą, stebėjome grojantį fontaną. Pavargę ir išalkę grįžome į savo nakvynės vietą Kunigiškių gyvenvietėje. Rytojus išaušo taip pat saulėtas. Pačios mergaitės pagamino pusryčius. Pavalgę išvykome į Botanikos parką, kuriame grožėjomės parko želdiniais, skulptūromis, grafų Tiškevičių rožynu. Pasivaikščioję parke užlipome į Birutės kalną iš kurio grožėjomės vaizdais atsiveriančiais į jūrą. Vaikai pasivaikščiojo Meilės alėja, Basanavičiaus gatve. Po pietų nuvykome į Žibininkų kaime esantį Malūnų kaimelį. Ten visi galėjo pasimankštinti, pasisupti, susipažinti su žemaičių tautosaka.Į pavakarę atsisveikinome su kempingo šeimininku Izidoriumi ir išvykome į namus . Visos kelionės metu vaikai pokštavo , dalijosi įspūdžiais. Nors namus pasiekėme jau vakare, tačiau visų veiduose nesimatė nuovargio.